نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

زال پلتفرم هوش مصنوعی فارسی ای است که دروازه ورود و دسترسی کاربران ایرانی به آخرین تکنولوژی های پیشرفته ی هوش مصنوعی میباشد.
خدمات و ابزار های هوش مصنوعی فارسی زال:

  1. تولید متن با هوش مصنوعی فارسی و به همراه انواع قالب های آماده (پست شبکه اجتماعی, مقاله, رزومه و...)
  2. ساخت عکس و تصویر با هوش مصنوعی فارسی
  3. ویرایش و بالا بردن کیفیت عکس و تصویر با هوش مصنوعی فارسی
  4. تحلیل تصویر و پردازش عکس با هوش مصنوعی فارسی بینا (ویژن)
  5. جادوگر تولید کننده مقاله کامل و سئو شده با هوش مصنوعی فارسی
  6. صداگذاری و تبدیل متن به صوت با هوش مصنوعی فارسی
  7. رونویسی صدا و تبدیل صوت به متن با هوش مصنوعی فارسی
  8. برنامه نویسی با هوش مصنوعی فارسی و کدنویسی به تمام زبان های برنامه نویسی
  9. چت تصویری با هوش مصنوعی فارسی
  10. چت با هوش مصنوعی فارسی و دستیاران مجازی هوش مصنوعی فارسی

زال از پیشرفته ترین مدل های هوش مصنوعی برای تولید انواع متن در قالب های مختلف , تصویر با ویژگی های بیشمار , تبدیل متن به صوت و صداگذاری با قابلیت های جذاب , رونویسی فایل صوتی یا تبدیل صوت به متن , تولید کدهای برنامه نویسی به زبان های مختلف , دستیاران چت با تخصص های مختلف, جادوگر مقاله, هوش مصنوعی بینا (ویژن) و کلی امکانات بیشتر میباشد.
زال تمامی نیاز های مبتنی بر هوش مصنوعی شما را با بالاترین کیفیت , سریعترین زمان و کمترین هزینه انجام خواهد داد.
زال به صورت پیشفرض دارای قالب های مختلف بسیار زیادی برای تولید انواع محتوای متنی و سند های نوشتاری منجمله در ضمینه های تولید محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی , تولید تبلیغات , توضیحات محصولات و تجارت الکترونیک , ایمیل ها , سناریو ویدیو ها , متن آهنگ ها و .... میباشد.
زال از بیش از 54 زبان مختلف و 124 صدای مختلف برای تولید انواع محتوا پشتیبانی میکند.
موارد اشاره شده در بالا تنها برخی از امکانات پلتفرم هوش مصنوعی زال میباشد که شما با یک ثبت نام ساده میتوانید به همه ی آنها و بسیاری بیشتر دسترسی داشته باشد.
همچنین مجله آموزشی هوش مصنوعی فارسی زال روزانه بهترین و با کیفیت ترین مطالب در حوزه آموزش هوش مصنوعی و انواع برنامه ها و ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی را ارائه میدهد.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

کاپا (Kappa) یکی از برند های ایتالیایی برجسته ورزشی می باشد، که سال 1967 در ایتالیا متولد شد و توسط بزرگترین تیم های جهان و باشکوه ترین ستارگان ورزش مورد استقبال قرار گرفت. کاپا، لباس های ورزشی شیک و منحصر به فرد را برای رشته های ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، اسکی، قایقرانی، گلف، شمشیربازی و هنرهای رزمی تولید می کند. لوگوی کاپا تصویری از یک زن و مرد را به یکدیگر متصل می کند، نشان دهنده برابری مردان و زنان و حمایت متقابل آن ها است. آرم “Omini” این برند به معنای کیفیت، اصالت و برابری است. به دلیل محبوبیت این برند و نداشتن هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین کاپا ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت کاپا ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: کاپا,kappa,کاپا ترکیه,سایت کاپا,خرید از کاپا ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

برند دفکتو DeFacto، برند محبوب لباس کشور ترکیه است. این برند محبوب که شهرتی جهانی دارد، به طراحی و تولید انواع پوشاک و اکسسوری زنانه و مردانه مانند پالتو، کاپشن، پیراهن،کفش، تی شرت و ...  می‌پردازد. خرید محصولات اورجینال (اصلی) برند دفاکتو (Defacto) به دلیل تنوعی که دارد و پوشاک به اصطلاح همه جا پوشی که تولید می کند, محبوبیت بسیاری دارد. برند دفاکتو هیچ گونه نمایندگی و شعبه ای در ایران ندارد.به همین دلیل بستری را فراهم نموده ایم تا کاربران ایرانی بتوانند به راحتی با خرید آنلاین از وب سایت اینترنتی نمایندگی دفاکتو در ترکیه سفارشات خود را در ایپک پورت ثبت و به صورت فوری (معمولا بین 7 تا 10 روز کاری) آنرا درب منزل در هر استان و شهری در ایران که هستند, تحویل بگیرند. خرید از سایت دفاکتو ترکیه به صورت آنلاین و فوری!



:: برچسب‌ها: دفاکتو,دفکتو,سایت دفاکتو,دفاکتو ترکیه,Defacto,خرید از دفاکتو ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

بسیاری از ایرانی ها، نیاز به افتتاح یک حساب بین‌المللی برای تبادلات اقتصادی خود دارند و به‌دلیل تحریم‌ها، امکان دسترسی به بانک‌های اروپایی و امریکایی وجود ندارد. در این شرایط، ترکیه بهترین انتخاب برای باز کردن حساب بانکی بین‌المللی است. اما افتتاح حساب بانکی ترکیه چه شرایطی دارد؟ به‌چند شکل می‌توان ایجاد حساب کرد؟ چه‌مزایایی دارد و چه‌خدماتی ارائه می‌دهند؟ در صورتی که نیاز دارید برای تجارت خود یا برای انجام فعالیت‌های مالی شخصی حساب بانکی بین المللی داشته باشید، همراه شما هستیم تا با کمترین هزینه و بدون محدود شدن به واسطه تحریم های بین‌المللی حساب بانکی شما را به نام خودتان افتتاح کنیم و در کمترین زمان دبیت کارت یا کردیت کارت برای شما صادر کنیم. ایپک پورت افتتاح حساب شما را در ترکیه به صورت حضوری و بدون نیاز به اقامت در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به هر سه ارز لیر, دلار و یورو انجام میدهد. افتتاح حساب بانکی در ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: افتتاح حساب در ترکیه,باز کردن حساب در ترکیه,کارت بانکی ترکیه,زراعت بانک ترکیه,واکیف بانک ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

بعضی از افراد امروزه نیاز دارند که برخی از پرداخت‌های خود را به صورت آنلاین در سایت‌های خارجی انجام دهند و از آنجایی که کشور ما ایران تحریم است و بدلیل نداشتن ارتباط با شبکه بانکی بین المللی نمی‌توان به راحتی به صورت مستقیم پرداخت در سایت‌های خارجی را انجام داد و نیاز است تا از روش های متفاوتی بتوانیم پرداخت دلاری در سایت خارجی را انجام دهیم. ما تمامی افرادی که قصد پرداخت در سایت‌های خارجی را دارند همراهی می‌کنیم تا بتوانند با خیالی آسوده پرداخت‌های بین المللی را انجام دهند. کافی است وارد وب سایت ایپک پورت شده و با کارشناسان ما مشورت کنید, اطلاعات لازم را در مورد پرداخت‌های خود در اختیار کارشناسان قرار دهید تا بتوانند به بهترین شکل شما را همراهی کنند. پرداخت در سایت های خارجی با خدمات ارزی ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: پرداخت به سایت های خارجی,خدمات ارزی,پرداخت آنلاین ارزی,خدمات پرداخت ارزی,پرداخت در سایت های خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

کیکو میلانو یک برند لوازم آرایشی اروپایی در کشور ایتالیا است. این برند در سال 1997 توسط فردی به نام Percassi در ایتالیا که پایتخت مد، هنر، طراحی و زیبایی می باشد، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این برند با وجود این که برند نوپا و جوانی است، اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته است که کیفیت بالای محصولات خود را ثابت کند. به طوری که نظر بسیاری از بانوان در کشور های جهان را به خود جلب نموده است. هدف این برند آن است امکان دستیابی تمامی بانوان با هر بودجه ای به بهترین لوازم و اکسسوری های ارایشی را فراهم کند. از این رو این کمپانی به همه مشتریان خود این امکان را می دهد که در همه زمینه های آرایش و مراقبت پوست با محصولات با کیفیت و مدرن و مناسب هر بودجه ای زیبا باشند. برند کیکو میلانو بر این اصل استوار است که "کیفیت دیگر مترادف قیمت های بالا نیست". از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین کیکو میلانو ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت کیکو میلانو ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: کیکو میلانو,kiko milano,سایت کیکو میلانو,کیکو میلانو ترکیه,کیکو ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

برند نایکی یا نایک (Nike) یکی از ارزشمندترین برندهای جهانی در زمینه طراحی، تولید و عرضه کفش، لباس و سایر لوازم ورزشی می‌باشد که با فروش محصولات زیبا و باکیفیت، به مشتریان خود یک شیوه زندگی سالم و فعال را ارائه می‌دهد. به دلیل محبوبیت این برند و نداشتن هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین نایک ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت نایک ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: نایک,nike,سایت نایک,نایک ترکیه,نایکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

شرکت استرادیواریوس برند تولید کننده لباس زنانه اسپانیایی مطعلق به Inditex است که در سال 1994 در شهر پاریس فعالیت خود را شروع کرد و تا سال 2022 با داشتن 915 شعبه فعال در 62 کشور جهان با ملودی خود در طراحی پوشاک و اکسسوری حس منحصر به فرد خود  را به کاربران خود هدیه میدهد. شرکت Stradivarius اسپانیا به این نکته آگاه است که آنچه امروز مشتریان خود را خوشحال میکند ممکن است آن چیزی نباشد که فردا میخواهند ، به همین دلیل دائما در حال جستجوی جدید ترین ترند های روز دنیا هستند تا مشتری خود در هر موقعیتی ظاهری عالی و منحصر به فرد داشته باشد. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین استرادیواریوس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت استرادیواریوس  ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: استرادیواریوس,استرادیواریوس ترکیه,سایت استرادیواریوس,stradivarius ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی
برند لیوایز که نام تجاری شرکت LEVI STRAUSS & CO است از بزرگترین شرکت های تولید پوشاک در دنیاست. این برند آمریکایی به دلیل تولید شلوارهای جین آبی با کیفیت در دنیا مشهور و محبوب است. شرکت LEVI STRAUSS & CO علاوه بر  لیوایز سه زیرمجموعه دیگر به نام های dockers، signature، denizen نیز دارد. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین لیوایز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت لیوایز ترکیه با ایپک پورت!


:: برچسب‌ها: لیوایز,levis,لیوایز ترکیه,سایت لیوایز ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

آندر آرمور یک برند تولید کننده پوشاک ورزشی است که با وجودی که مدت زمان زیادی از ظهور آن نمی گذرد اما به خوبی توانسته جایگاه خود را پیدا کند و می توان آن را به عنوان یک برند در حال رونق گرفتن در نظر گرفت. این برند در واقع یک برند آمریکایی است که در در ابتدا تنها به عنوان یک شرکت لباس ورزشی معمولی شناخته می شد. اما به تدریج با گام برداشتن در مسیر موفقیت و پیشرفت توانست به یک برند ورزشی بسیار رده بالا تبدیل شود. به دلیل محبوبیت این برند و نداشتن هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین آندر آرمور ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت آندر آرمور ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: آندر آرمور,سایت آندر آرمور,آندر آرمور ترکیه,under armour ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1403 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد